Jednako Samo zdrava matematika SAZNAJ VIŠE Jednako Element Minus Jedini pozitivan minus SAZNAJ VIŠE Minus Element Plus Za maksimalne rezultate SAZNAJ VIŠE Plus Element Zdravo u obroku Zdravlje

fit element
eksperti

Upoznaj Davorku Bokić – našeg nutricionistu, Vuka Đorovića – našeg kuvara i Slobodana Petrovića – našeg fitnes instruktora. Tim eksperata koji su pažljivo kreirali sve naše balansirane jelovnike.

zašto odabrati nas?

Evo 10 najčešće postavljenih pitanja. Verujemo da će ti pomoći pri odabiru pravog paketa za tebe.

šta vi nudite u odnosu na konkurentske firme?
Originalnost receptura, sezonski jelovnici koji prate ponudu naših proizvoda u različitim godišnjim dobima. Odlične kombinacije i uskađenost ukusa. Konstantno ažuriranje jelovnika i ponuda novih jela.
od čega se sastoje vaši obroci?
Naši obroci su pravljeni tako da u svom sastavu imaju sve potrebne nutritijente i hranjive materije koji nam pomažu da izdržimo i najzahtevnije dnevne izazove.
To znaći da dobijate kompletno izbalansirane obroke koji u svom sastavu imaju dovoljne količine proteina, biljnih vlakana, vitamina, minerala , masnoća i prirodnih šećera.
kako da znam da su baš vaši obroci zdravi?
Naš tim sa dugogodišnjim iskustvom se bavi pronalaženjem namirnica koje su ili organskog porekla ili nisu tretirane pesticidima i drugim hemikalijama za veštački ubrzan rast i razvoj.
Trudimo se da pronalazimo nove namirnice koje su zanimljive što se tiče ukusa i mirisa a nisu pravedno zastupljene ili reklamirane širem auditorijumu.
odakle nabavljate sirovine za pripremanje hrane i imaju li sertifikate o ispravnosti?
Povrće i voće od poznatih i deklarisanih proizvođača, meso od poznatih i deklarisanih proizvođača sa deklaracijama i potvrdama o ispravnosti kvaliteta.
kako da smršam sa vašim obrocima?
Pravilan način mršavljenja podrazumeva pre svega uobročenje, to znači da imate 3 glavna jela i dve užine.
zašto je važno oubročiti se?
Telo mora da dobija energiju da bi mogli da funkcionišemo ceo dan. Zato je važno hraniti se redovno jer na taj način regulišemo metaboličke procese, kao što je sprečavanje naglog skoka insulina nakon preobimnog obroka, ili unošenja junk food-a. Ako hranu uzimamo na 4 sata, uspostavljamo ritam varenja. Želucu je potrebno 4 sata da bi se obrok svario i tek nakon toga je potrebno uneti sledeći.
da li ću smršati ako jedem 2 puta dnevno?
Kada u organizam ne unosimo redovno namirnice, i pošto nije siguran kada će sledeći put dobiti potrebnu hranu, on je deponuje u nama kritične delove tela. Na taj način se stvaraju zalihe masnih naslaga. Što češće jedemo, ubrzavamo metabolizam a hranjive materije se pravilno raspoređuju.
kako treba da izgleda pravilan plan ishrane u jednom danu?
Dan treba da se sastoji od 3 glavna jela i 2 užine. Tri glavna jela podrazumevaju veći unos hranjivih materija a užine su količinski manje i pomažu nam da premostimo vreme između obroka. Da sumiramo, počinjemo sa doručkom koji je poželjno imati u ranijim jutarnjim časovima, između 8-9h, zatim užina oko 12h, ručak oko 14h, druga užina oko 17h i poslednji obrok tj. večera treba da bude oko 20h.
da li ću ostati gladan/na na kraju dana?
Ako je vas cilj gubitak kilograma , moze se desiti da imate blagi osecaj gladnjikavosti usled smanjene kalorijske vrednosti obroka. Zato je vazno unositi tecnost izmedju obroka.
koji su to dodaci vašim obrocima koji vas čine drugačijim i zdravijim?
Naša jela su obogaćena pre svega biljnim uljima, bogatim omega 3 i omega 6 masnim kiselinama, kao što su hc maslinovo, susamovo ili laneno ulje, zatim dodaci u vidu biljnih proteina (protein graška, kokosa, lana, konoplje, suncokreta itd...) , orasašti plodovi značajni za rad našeg srca, različiti začini koji stimulišu procese varenja i pospešuju ukuse

želim da poručim

type your search

BRZI KONTAKT